RAYNET CRM je online software, který pomáhá obchodníkům a manažerům…

RAYNET CRM je online software,
který pomáhá obchodníkům a manažerům…

RAYNET CRM je online software,
který pomáhá obchodníkům a manažerům…

RAYNET CRM je online software,
který pomáhá obchodníkům a manažerům…

RAYNET CRM je online software,
který pomáhá obchodníkům a manažerům…

CRM je zkratka anglického termínu Customer Relationship Management - česky Řízení
Vztahů se Zákazníky. Standardně se touto zkratkou označuje obchodní strategie zaměřená
na zlepšování vztahů se zákazníky napříč celým životním cyklem.

CRM je zkratka anglického termínu Customer Relationship Management - česky Řízení Vztahů se Zákazníky. Standardně se touto zkratkou označuje obchodní strategie zaměřená na zlepšování vztahů se zákazníky napříč celým životním cyklem.

Oblast CRM je tradičně spojena s technologiemi, které se pro realizaci crm strategie v praxi používají, tedy CRM systémy, CRM softwary. Pokud se vás někdo zeptá "jaké crm u vás používáte?" na 99% se zajímá o to "jaký používáte CRM systém, resp. CRM software?"

CRM je zkratka anglického termínu Customer Relationship Management - česky Řízení Vztahů se Zákazníky. Standardně se touto zkratkou označuje obchodní strategie zaměřená na zlepšování vztahů se zákazníky napříč celým životním cyklem.

Oblast CRM je tradičně spojena s technologiemi, které se pro realizaci crm strategie v praxi používají, tedy CRM systémy, CRM softwary. Pokud se vás někdo zeptá "jaké crm u vás používáte?" na 99% se zajímá o to "jaký používáte CRM systém, resp. CRM software?"

Číst další kapitolu
Sales Leadership
PŘÍPADOVKA

Jak vypadá výběrové řízení na obchodníka v prvotřídní vývojářské firmě? Čtěte, jak vybírají obchodníky v RandomSOFT

Číst článek
OSOBNÍ POHLED

Jak o tom přemýšlíme v Raynetu? Identifikovali jsme si u zákazníků nejčastější způsoby akvizice, a ty prostě opakujeme do zemdlení. Takhle jednouché to je.

Martin Bazala / CEO
I was concerned about the lack of opportunities for advancement
45 %
I was unsatisfied with the leadership of senior management
41 %
I was unsatisfied with the work enviroment/culture
36 %
I wanted more challenging work
36 %
I was unsatisfied with the compensation/benefits
34 %
I was unsatisfied with the rewards/ recognition for my contributions
32 %
Image
Freemium
$0 – $10
Image
No touch self-service
$50 – $200
Image
Light touch self-service
$1,000 – $2,000
Image
High touch inside sales
$3,000 – $8,000
Image
Field sales
$25,000 – $75,000
Image
Field saleswith SE’s
$75,000 – $200,000
Morning
9:00 - 9:45
Team meet, Orientation, Coffee/Tea & Light Breakfast
9:45 - 10:30 Led by Jakub & Michal
SALESDOCk @ Banana.bi - Story & Vision & Team
10:45 - 11:45 Led by Buddy Martin
Team meet, Orientation, Coffee/Tea & Light Breakfast
11:45 - 12:30 Team
Team Lunch & Table foosball/chill
Afternoon
12:30 - 13:00 Team
Our Industry executive summary - presentation
13:00 - 14:00 Led by Jana
Tools: Intro, Login & Setup
The Office & Equipment; Email; Google Drive; Documents; Asana; Slack; Chrome; LinkedIn
14:00 - 14:30 Led by Buddy Martin
Our Organization
Week by Week; Roles; Metrics; Career plan
14:30 - 16:00 Led by Antonín
Our magic CRM intro
16:00 Team
Team Happy Hour
Mutual interest
Understanding need
Why interested
Solution fit
Business fit (bant)
Discover
Detailed use case
Evaluation process
Buying process
All key stakeholders identified
Validate
Final proposal submitted
Business case justified (ROI)
Go live date set
Decide
Offer is confirmed byall stakeholders
Procurement process well understood
Budiness & legal terms aligned
Select
Contact signed
PO issued
Čtvrtek
Tvůj první den!
Pátek
8:00 – 8:30
Tým
Ranní Stand Up
8:30 – 11:30
Jakub
Školení trhu & rozhovory se zákazníky
11:30 – 12:00
Tým
Oběd & chill
12:30 – 15:30 Jakub
Školení trhu & rozhovory se zákazníky, konkurenční prostředí
15:30 – 16:30
Jana
Rekapitulace – nástroje, admin
16:30 – 17:00
Školitel Martin
Stand Up obchodního týmu
Pondělí
8:00 – 8:30
Tým
Ranní Stand Up
8:30 – 12:00
Martin B.
Cold Call trénink & scénáře
12:00 – 13:00
Tým
Oběd & chill
13:00 – 15:00
Martin M.
Mockupy a námitky
15:00 – 16:30
Martin M.
20 hovorů se zákazníky
16:30 – 17:00 Jakub
Stand Up obchodního týmu
Úterý
8:00 – 8:30
Tým
Ranní Stand Up
8:30 – 12:00
Martin M.
Mockupy a námitky, 20 hovorů se zákazníky
12:00 – 13:00
Tým
Oběd & chill
13:00 – 16:30
Matúš
Cold e-maily – trénink
16:30 – 17:00 Jakub
Stand Up obchodního týmu
Středa
8:00 – 8:30
Tým
Ranní Stand Up
8:30 – 12:00
Martin B.
Nastavení LinkedInu & trénink
12:00 – 13:00
Tým
Oběd & chill
13:00 – 14:30
Martin M.
Mockupy a námitky
15:00 – 16:30
Martin M.
20 hovorů se zákazníky
16:00 – 16:30 Jakub
Inbox & Asana Zero & týmový Stand Up
newsletter icon

Inspirace a know-how pro obchodníky

Rádi byste se o tématu dozvěděli víc? Přihlaste se k našemu newsletteru a zhruba jednou měsíčně vám pošleme tipy na řízení obchodu od profíků.

Děkujeme, váš e-mail byl úspěšně odeslán.
Ajajaj, něco se pokazilo. Zkuste to prosím ještě jednou.
newsletter icon

Pravidelná porce know-how pro obchodníky

Rádi byste se o tématu dozvěděli víc? Přihlaste se k našemu newsletteru a zhruba jednou měsíčně vám pošleme dávku inspirace od sales profíků.

Děkujeme, váš e-mail byl úspěšně odeslán.
Ajajaj, něco se pokazilo. Zkuste to prosím ještě jednou.
newsletter icon

Dostávejte inspiraci a know-how od profíků

Vše, co by vás mohlo zajímat z oblasti obchodu, vám zhruba jednou měsíčně připluje do schránky. Přihlaste se k našemu newsletteru.

Děkujeme, váš e-mail byl úspěšně odeslán.
Ajajaj, něco se pokazilo. Zkuste to prosím ještě jednou.
newsletter icon

Obchodní know-how přímo do schránky

Chcete o tématu vědět víc? Přihlaste se k newsletteru a zhruba jednou měsíčně vám naservírujeme pečlivě vybranou porci sales inspirace.

Děkujeme, váš e-mail byl úspěšně odeslán.
Ajajaj, něco se pokazilo. Zkuste to prosím ještě jednou.
Activity report in RAYNET

When you use a calendar in RAYNET CRM it is automatically monitoring sales rep activities. So the activity report is just click away…

Číst další kapitolu